středa 8. srpna 2012

Doplnění ke článku "Je Vojtěch Novák kokot?"

Doplnění k předešlému článku. Údajný Vojtěch Novák v diskuzi psal "Prosím autora aby odstranil informace o účtu silentdancer, který se mě absolutně netýká a nemám s ním nic společného. Pokud to neučiní podám žalobu na neznámého pachatele.", dále "Ano, používal jsem kde jaké přezdívky a není problém vzít fotku z webu a udělat profil." a "Všechny ostatní reči.. piš si co chceš, ale co ohrozí moji rodinu, to si budu sakra bránit. Zítra hned ránu jdu podat trestní oznámení na neznámého pachatele, uvedu tento blog a veř mi, že to pocítí i další lidé."

Protože chceme ctít právo neviny, prohlašujeme, že Vojtěch Novák zmíněný v předchozím článku nemusí být Vojtěch Novák jakožto Silentdancer. Pro zachování důkazů, protože inzerát na seznamce se bleskovou rychlostí ztratil, máme vše vyfocené. Odkaz na archív - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zVHnRHTgcB0J:www.stesti.cz/profil/silentdancer/+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz





Dále obrázek z diskuze.



Profil ze sociální sítě pro porovnání.





Toto nám poslat čtenář, mail správci Štěstí.cz

Zdravím,
chci se zeptat, mazali jste dnes účet silentdancer
na žádost stížnosti, či byl smazán sám?
Děkuji mnohokrát.

_______________________________________
Profil silentdancer byl smazán dnes v 19:20
uživatelem. Admin




Pokud tedy Vojtěch Novák není silentdancer, ačkoliv jeho účet používá stejný mail, jaký měl Vojta dříve, omlouváme se mu. Hrozby, jako žaloby atp. však nebereme, jde jen o uvěřejnění volně dostupného materiálu. Stačilo slušně o stažení požádat.

11 komentářů:

  1. divné, fake účet na seznamce a bude se přihlašovat skoro 100x?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zmizi ze Stesti.cz presne ve chvili, kdy V. Novak dorazi na tento blog a zacne se tu certit. Tyhlencty nahody nejednoho pobavi.


      Otazky, same otazky...

      Vymazat
    2. Zmizí ve stejnou dobu, kdy hrozím žalobou. Pak se tedy přihlásíš a rychle ho jdeš smazat a pak tady píšeš, že ty nic. ty muzikant..

      Vymazat
    3. Ano 2 roky to plánuje :D

      Vymazat
  2. Další pomluva, mail silentdancer@seznam.cz jsem nikdy neměl. Vždy jsem měl maily připojení k doméně. Ať už tripsi.cz nebo silentdancer.com (kdysi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ti treba, vsak odkdy je uvedeni nespravneho mailu pomluva?

      Vymazat
  3. Co na to jeho žena? Chudák :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, naštěstí je rozumná a ví, že pomluvy chodí od indiana a zing.

      Vymazat
    2. Tak to jsi docela borec! Na screenu je, že profil byl založen 20.února 2010. Pokud vím tak to ještě ani Re-play neexistoval. Máš velmi slabé obhajoby. Všechno hodit na ostatní a sám být muzikant. Sice se mě to vůbec netýká a je mi to po pravdě i jedno, ale co mě na tom zaráží je lidská hloupost.

      Vymazat
  4. Jinak profil je luxusní.. ani neví kdy jsem se narodil.. a prej bydlím v domě.. no jáááá se mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ a s tím penisem jsi se taky seknul

      Vymazat